حماسه تاريخي مردم اصفهان در استقبال از احمدي‌نژاد؛
پرچم ايران بر تن نصف جهان
 همزمان با سفر چند ساعته محمود احمدي‌نژاد به اصفهان هزاران نفر از مردم با اتومبيل‌هاي اين شهر پرچم سه رنگ جمهوري اسلامي را با خود حمل مي‌كنند.

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس، محمود احمدي نژاد رئيس جمهور از ساعت 15: 16 دقيقه عصر امروز جمعه وارد اصفهان شد تا در ميدان امام اين شهر در جمع مردم حضور يابد.
اما پيش از آنكه وي خود را به جمع ده‌ها هزار نفري مردم اصفهان كه از ساعت‌ها پيش در ميدان امام گرد هم آمده‌اند برساند، هزاران نفر از مردم خود را به فرودگاه اصفهان رساندند تا از وي استقبال كنند. مردم كه با وسايل نقليه مختلف و حتي با پاي پياده خود را به خيابان‌هاي مسير فرودگاه تا ميدان امام رسانده بودند، يكپارچه «احمدي، احمدي حمايتت مي‌كنيم» سرداده و پرچم سه رنگ جمهوري اسلامي را با خود حمل مي‌كنند.
تعداد 110 نفر از دانشجويان نيز پس از افشاگري اخير رئيس جمهور در مناظره تلويزيوني به صورت نمايان براي صيانت از جان رئيس جمهور در مسير فرودگاه تا محل سخنراني حضور دارند.
بر روي اكثر اتومبيل‌ها و دستان هزاران نفر از مردمي كه خود را به مسير استقبال رسانده‌اند، پلاكاردهايي ديده مي‌شود كه بر روي آنها نوشته شده :«ما مي‌توانيم » ، «صبح ديگري در راه است»، «پيش به سوي قطع كامل دست دزدان از بيت‌المال».
استقبال‌كنندگان از احمدي‌نژاد در كنار شعارهايي از جمله «صل علي محمد بوي رجايي آمد» و «احمدي احمدي حمايتت مي‌كنيم»، شعار مي‌دهند «احمدي نژاد چه كرده دزدها را رسوا كرده»
اكثر اتومبيل‌هايي كه به صورت عبوري با جمعيت عظيم حاميان احمدي نژاد در مسير فرودگاه تا ميدان امام مواجه مي‌شوند ، با بوق زدن و سردادن شعار حمايت خود را از احمدي نژاد اعلام مي‌كنند.
رئيس‌جمهور در طول مسير عزيمت از فرودگاه تا ميدان امام از ميان تعدادي از مناطق فقير‌نشين اصفهان نيز عبور كرد كه ساكنان اين مناطق با اجتماع در خيابان محل عبور رئيس جمهور و در دست داشتن تصاوير احمدي‌‌نژاد، حمايت خود را از وي ابراز داشتند. 
 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا